چه خوبه همیشه ما با هم باشیممن و تو دشمن درد و غم باشیمچه خوبه دلامون از امید پرهغم داره از من و تو دل میبرهمن با تو خوشم تو خوشی با دل مناز دست من و تو غصه ها خسته میشن
ما را در سایت عشق من دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 319 تاريخ: پنجشنبه 11 مرداد 1397 ساعت: 15:21